به گزارش پارس ، به نقل از« بانی فیلم» « زندگی جای دیگری است» چند بازیگر شناخته شده دیگر نیز دارد که طی روزهای آینده انتخاب خواهند شد. پیش تولید فیلم منوچهر هادی مدتی است که آغاز شده و طبق برنامه ریزی انجام شده با تکمیل فهرست بازیگران و عوامل تا نیمه تیرماه کلید می خورد.

پروانه ساخت این فیلم سال گذشته صادر شد که امسال به تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده این مجوز تمدید شده است. فیلمنامه « زندگی جای دیگری است» را منوچهر هادی به همراه بابک کایدان و پدرام کریمی نوشته اند که مضمونی اجتماعی دارد. فیلم داستان داود بهیار مجرب بیمارستان است که بیماران مبتلا به مرگ را احیا می کند اما اکنون مرگ به سراغ او آمده است…

اولین نمایش این فیلم قرار است در جشنواره فیلم فجر باشد. این سومین فیلم بلند منوچهر هادی بعد از « قرنطینه» و « یکی می خواد باهات حرف بزنه» است. فیلم قبلی او دو سال قبل در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال مردم و منتقدان روبرو شد.

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای یکتا ناصر و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از بخش بین الملل جوایز این فیلم در جشنواره فجر بود. « یکی می خواد باهات حرف بزنه» بزودی در بخش مسابقه جشنواره زنگبار در تانزانیا به نمایش درمی آید.