به گزارش پارس به نقل از فارس، روز گذشته دوشنبه سوم تیر برنامه « ویتامین۳» ویژه نیمه شعبان میلاد ۲۲ مراسم عقد برگزار کرد و ۱۱ زوج در طولانی ترین مراسم عقد تلویزیونی با پخش زنده از تلویزیون با هم ازدواج کردند. این برنامه با اجرای سیدعلی ضیاء و تهیه کنندگی علی زاهدی روی آنتن رفت و مهمانان گوناگونی در آن حضور داشتند.

ضیاء همان اول برنامه اعلام کرد امروز همه عروس ها باید دفعه اول بله بگویند و به علت ضیغ وقت خبری از گل چیدن و گلاب آوردن نیست! واقعا هم همین شد و هر ۱۱ عروس همان بار اول گفتند بله!

مهران رجبی به محض ورود در استودیو و قرار گرفتن مقابل دوربین با اشاره به ضیاء گفت: مجری از این کوتاه تر نبود! ؟ آدم احساس شرمندگی نکنه!

او که به ضیاء در اجرای برنامه کمک می کرد، جایی از یکی از عروس ها را وادار کرد به ترکی بگوید: مادر شوهر دوستت دارم!

روپایی زنده توسط یک ورزشکار با نام هاتف یکی از جذاب ترین بخش های برنامه بود و در این بخش ضیاء که راحتی و صمیمیت جزو ویژگی های مثبت اجرای اوست، شروع به روپایی زدن کرد و ۲ تا روپایی زد! در این قسمت پژمان بازغی و فریدون اسرایی به جمع مهمانان برنامه پیوسته بودند.

بعد از این بازغی و رجبی هم روپایی زدن را تجربه کردند اما اسرایی حاضر به انجام این کار نشد و هاتف در عوض توپی که دور خودش می چرخید را روی انگشت او گذاشت.

مهریه یکی از زوج ها حتی از ۱۴ سکه هم کمتر بود و ۵ سکه مهر داشتند؛ البته زوج هایی هم با مهریه یک عدد سکه در این جمع حضور داشتند.

عروس و دامادهایی که خطبه عقدشان جاری می شد هر کدام به استودیو عقبی برنامه که میز و صندلی در آن چیده بودند می رفتند و مراسم آنجا ادامه پیدا می کرد. امین آذری اجرای این مراسم را برعهده داشت.

کفاشیان یکی دیگر از مهمانان بود که وقتی ضیاء از او خواست بعدها دربرنامه روتین هم حاضر شود، از او پرسید: صبح زود است؟ و زمانی که جواب مثبت شنید گفت پس حتما قبلش به من بگویید تا شب زود بخوابم که بتوانم صبح بیدار شوم!

بریدن سه کیک از دیگر بخش های برنامه بود که روی یکی از آنها تصویر ضیاء حک شده بود و او به شوخی می پرسید: کی چشم منو خورد؟

در بخشی از برنامه یک شیر دریایی آورده بودند و مربی این حیوان از علی ضیاء خواست تا با آن دست بدهد اما ضیاء از این کار امتناع کرد و حتی در مواردی از دست این حیوان پا به فرار گذاشت.

حمید حامی هم در این برنامه حضور داشت و سیدعلی ضیاء که ترانه سرایی حرفه ای را در آلبوم" همین" رضا صادقی تجربه کرده، با او درباره این موضوع گپ زد. همچنین حامی نیز درباره علت مجرد بودنش گفت: من اعتقاد دارم هر وقت قسمت شود این اتفاق می افتد و نیازی به دست و پا زدن نیست.