به گزارش پارس ، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار« حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک حادثه رانندگی درمسیر جنوب به شمال بزرگراه یاسینی بعد از میوه وتره بار پیروزی در ساعت ۱۴: ۰۸ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۶۰ وگروه نجات ۱۱ را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه تریلر هُوو حامل زباله با قسمت عقب یک دستگاه سواری پژو با چهار سرنشین برخورد کرده و شدت حادثه به حدی بوده که قسمت عقب سواری پژو کاملا جمع شده و به صندلی سرنشینان جلو رسیده بود.

ملکی با بیان اینکه به دنبال این حادثه خودرو سواری نیز کاملا شعله ور شده بود گفت: دو زن در قسمت صندلی عقب این خودرو بودند که به علت شدت جراحات وارده و سوختگی به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات خود اقدام به برش ستون ها و دیواره های کابین خودرو کرده و یک مرد و یک زن دیگر را که در قسمت جلوی خودرو سوار بودند را از کابین خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه این دو مصدوم دچار سوختگی و آسیب دیدگی شده بودند، اظهار کرد: راننده تریلر نیز در زمان حضور آتش نشانان، در محل حادثه حضور نداشت.

وی با اشاره به ایجاد ترافیک سنگین در محل حادثه به ایسنا گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و منتقل کردن خودروها به حاشیه بزرگراه در ساعت ۱۵: ۰۶ به عملیات خود خاتمه دادند.

همچنین سرهنگ جمال بذرافشان، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز درباره علت وقوع این حادثه به ایسنا گفت: طبق هشدارهایی که مکررا از سوی پلیس راهور درباره سیستم های ترمز خودرو هُوو و اینکه این سیستم ها توانایی نگه داشتن این خودرو را ندارند متاسفانه گاهی اوقات چنین حوادثی رخ می دهد.

وی درباره وضعیت ترافیکی در بزرگراه یاسینی نیز گفت: در حال حاضر در محدوده محل حادثه ترافیک سنگینی ایجاد شده که عوامل راهور مشغول بازگشایی آن هستند.