به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: دو ایستگاه ۸۰ و ۷۷ و گروه نجات سه پس از اعلام وقوع این حادثه در ساعت ۱۳: ۱۷ امروز از سوی ستادفرماندهی به محل حادثه واقع در یک ساختمان اداری در بلوار فردوس شرقی خیابان اعتمادیان اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که در طبقه منفی ۲ این ساختمان پنج طبقه ۲۰ واحدی حجم زیادی از ضایعات و مواد مستعمل قابل اشتعال قرار داشته که این مواد پس از شعله ورشدن به یک انباری در مجاورت پارکینگ سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شعله آتش در حال سرایت به یک خودرو سواری واقع در پارکینگ طبقه منفی ۲ بود خاطرنشان کرد: دود زیادی ناشی از این حریق طبقات فوقانی ساختمان را در بر گرفته بود.

ملکی با اشاره به قرار داشتن تعدادی مطب پزشک در این ساختمان به ایسنا گفت: آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند و با قطع برق و گاز ساختمان ۱۵ تن از ساکنان که در طبقات بالایی محفوظ شده بودند، خارج و به فضای باز منتقل کردند.

وی افزود: گروه دیگری از آتش نشانان نیز اقدام به اطفای حریق در طبقه منفی ۲ این ساختمان کردند و پس از مدتی شعله های آتش به طور کامل اطفا و از سرایت آن به خودرو سواری جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه حادثه هیچ گونه مصدومی به جا نگذاشت خاطرنشان کرد: آتش نشانان در ساعت ۱۵ به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

به گفته ملکی علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی و خدمات شهرداری تهران بررسی خواهد شد.