به گزارش پارس نیوز، 
 ساعت یادشده دارای صفحه نمایشگر باریک ولی بزرگی است که می توان آن را تا صدهزار بار خم کرد و از طریق امکان مشاهده آلبوم عکس ها، انواع عکس و فیلم و غیره نیز با کیفیتی مناسب وجود دارد.

این ساعت که نوبیا آلفا نام دارد دارای نمایشگری ۴ اینچی و OLED است که به دور مچ دست بسته می شود و از انعطاف کافی و سازگاری با مچ دست نیز برخوردار است. نکته جالب در مورد این ساعت قاب فلزی، حسگرهای لرزشی و دوربین هایی در دو سمت راست و چپ ساعت یادشده است.

ساعت یادشده با شبکه های نسل چهارم تلفن همراه نیز سازگاری داشته و با حرکات دست نیز قابل کنترل است. از آن می توان برای چت ویدئویی با استفاده از برنامه هایی مانند وی چت، بررسی وضعیت سلامت و برنامه ریزی تمرینات ورزشی با استفاده از حسگرهای های مختلف و غیره استفاده کرد.

با لمس نمایشگر این ساعت و بالا و پایین کردن آن می توان به برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف و همین طور تنظیمات این ساعت دسترسی داشت.

ساعت یادشده مجهز به پردازنده Snapdragon Wear ۲۱۰۰، یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰ میلی آمپری است. قیمت این ساعت که در ابتدای بهار به بازار می آید ۵۱۰ دلار است.