به گزارش پارس نیوز، 

 «کپی» واژه پر استفاده دو شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی بود که با پخش تازه‌ترین برنامه احسان علیخانی به نام «عصر جدید» دوباره سر زبان ها افتاد. این اتفاق تا جایی ادامه داشت که عده زیاد در همان دقایق ابتدایی برنامه با شور وشعف خاصی دست به گوشی شدند تا با کشف برنامه استعدادیابی نسخه خارجی و کنار هم گذاشتن عکس های آن با اثر علیخانی به زعم خودشان از کپی بودن آن افشاگری کنند! از همین رو هم برنامه را به باد انتقاد گرفتند و برای این کپی برداری شروع به اعتراض کردند و از صفر تا صد آن را زیر سوال بردند.

این در حالی بود که شاید کمتر کسی از دسته معترضان این نکته را در نظر گرفت که ایرانیان شاید اولین دسته کپی کاران این برنامه تلویزیونی پرطرفدار در جهان نبودند؛ چون پیش ازاین بیش از ۶۰ کشور دنیا این برنامه تلویزیونی را  ساخته و اجرا کرده است.

«عصرجدید» با همه نقاط ضعفی که دارد؛ مثل تقلید مو به مو در فرم و دکور برنامه که شاید بیشتر رنگ و بوی ورژن خارجی اش را داشته باشد می‌تواند بستر خوبی برای شناسایی استعدادهایی تازه باشد. برنامه ای که انتظار می رود با نزدیکتر کردن حال و هوایش به فرهنگ ایرانی مخاطبان بیشتری را پای برنامه‌های وطنی بنشاند.