به گزارش پارس نیوز، 

 در شرایطی که تنها حدود یک هفته از آپلود شدن عکس تخم مرغ مذکور در حسابی با عنوان world_record_egg می گذرد، عکس مذکور بیش از ۲۵ میلیون لایک خورده و بیش از یک میلیون نفر هم پای عکس یادشده اظهار نظر کرده یا کامنت گذاشته اند. این اظهارنظرها به زبان های مختلف دنیاست، اما ظاهرا هنوز کاربران فارسی زبان از این موضوع مطلع نشده اند.

حساب کاربری یادشده که تنها یک پست با تصویر تخم مرغ در آن ارسال شده بیش از ۲.۶ میلیون نفر فالوئر دارد و خود این حساب هم ۹۳۲ نفر را تعقیب می کند.

پیش از این رکورد پرلایک ترین تصویر در اینستاگرام مربوط به حساب کاربری زنی به نام کلی جنر بود که عکسی از نوزاد دخترش را در حالی که انگشت شصت وی را در دست گرفته بود، بر روی این شبکه اجتماعی ارسال کرده بود. عکس یادشده در حدود ۱۸.۲ میلیون لایک خورد.

مالک حساب کاربری یادشده در توضیح عکس یادشده نوشته است: بیایید با همکاری هم رکورد جهانی جدیدی تنظیم کنیم و این عکس را به پرلایک ترین عکس اینستاگرام مبدل کنیم. عکس یادشده در تاریخ ۵ ژانویه یعنی ۹ روز پیش بر روی اینستاگرام ارسال شده و واقعا مشخص نیست چنین عکسی چگونه توانسته به این سرعت پرلایک ترین عکس اینستاگرام شود.