به گزارش پارس نیوز، «پیروز حناچی» گفته که ٢٠٠ خانه و خودروی ‌سازمانی از زمان رفتن مدیران و عناصر نزدیک به شهردار اسبق در اختیار آنان قرار داشته و آنها را هنوز تحویل نداده‌اند.شهردار ‌اسبق تهران که یکی از نامزدهای اصلی اردوگاه اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری‌سال گذشته بود، جریان رقیب را به دو دسته ٩٦‌درصدی و ٤‌درصدی تقسیم کرد. در مقابل مخالفان و منتقدانش نیز ‌کارنامه و عملکرد ١٢ ساله او بر شهرداری تهران را به رخ او کشیدند؛ منتقدان بر این اعتقادند که شهردار اسبق، یاران و حلقه ‌اصلی او مرتکب تخلفات زیادی در نهاد شهرداری مانند «واگذاری املاک ‌نجومی» (واگذاری سلیقه‌ای ۶۷۴ ملک)، «استخدام ۱۳‌هزار نفر در آستانه انتخابات» و... شده‌اند. ماجرا تنها به این موارد ختم نشد؛‌ سال گذشته برخی وب‌سایت‌ها و رسانه‌ها از بازداشت «عیسی شریفی» ‌قائم‌مقام محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران به اتهام فساد مالی خبر دادند و حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی ‌قوه قضائیه، نیز بدون اشاره به جزییات، بازداشت شریفی را تأیید کرد.

ساماندهی اموال شهرداری
پیروز حناچی در جلسه شورای معاونان و مشاوران با شهردار تهران در مورد ماجرای در اختیار گرفتن ٢٠٠ خانه و خودروی ‌سازمانی از سوی مدیران اسبق شهرداری تهران گفته که «چه معنایی دارد که شهرداری بزرگترین مجموعه حمل‌ونقل ‌خودروی داخل سازمانی را داشته باشد یا ٢٠٠ واحد مسکونی و خودروی سازمانی در اختیار افرادی باشد که چندین نسل از ‌مدیریت و همکاری ایشان در شهرداری می‌گذرد، اما همچنان در منازل مسکونی شهرداری ساکن هستند و از خودروهای ‌شهرداری استفاده می‌کنند، تمامی این موارد باید ساماندهی شوند‎.»


اختلافات درون سازمانی
از همان ابتدای برعهده گرفتن نهاد شهرداری توسط طیف منتسب به اصلاح‌طلبان، صحبت از عدم تغییر و جابه‌جایی برخی ‌مدیران شهردار اسبق در ساختمان خیابان بهشت بود. این مسأله به گفته تحلیلگران سیاسی، پاشنه آشیل شهردار جدید و بدنه ‌اصلاح‌طلبان شد و تبعاتی را در حوزه‌های مختلف از خود نشان داد. شهردار جدید تهران نیز ‌دیروز در این مورد و از برخی اختلاف‌نظرها و کشمکش‌ها در درون مدیریت شهری انتقاد کرده و گفته که «اگر قرار باشد که ‌من وقت عمده خود را صرف حل مشکلات داخلی سازمان کنم دیگر به سایر مشکلات نمی‌توانم رسیدگی کنم. ما یک تیم و یک ‌خانواده هستیم که باید به همدیگر کمک کنیم تا مشکلات برطرف شود‎.»


افشاگری دو شهردار علیه شهردار اسبق
ادعاهای محمدعلی نجفی در مورد کارنامه ١٢ ساله قالیباف کم‌سابقه بود، اما تازگی نداشت. کسی از محتوای آن‌چه مطرح شده ‌شگفت‌زده نشد، از آن فراتر این افشاگری‌ها هیچ واکنش مهمی به دنبال نداشت و تاکنون به صورتی جدی به این پرونده رسیدگی ‌نشده و باب آن هنوز مفتوح است.