به گزارش پارس نیوز، طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وحید قبادی دانا به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب شد.

در حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: «نظر به شایستگی‌های علمی، تخصص و مراتب تعهد و تدین جنابعالی و در جهت تحقق بخشی به برنامه های دولت تدبیر و امید، مبنی بر استفاده از جوانان شایسته در مسوولیت های نظام جمهوری اسلامی ایران، به موجب این حکم شما را به عنوان  معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور منصوب می‌نمایم.

دستیابی به اهداف توسعه پایدار، مستلزم طراحی و تبیین رهیافت‌های بنیادین و ترسیم دورنمایی بلند مدت، از موقعیت و جامعه‌ای است که نسل های امروز و فردای آن ضمن تمهید تدابیر پیشگیرانه نسبت به افول سرمایه های اجتماعی ، بتوانند با اعتماد کامل در مسیر تحقق آن گام بردارند و لازمه این مهم، امیدی برآمده از آرمان‌هایی است که اندیشه، رویکرد و رفتارهای فراروی مدیریت عمومی کشور ، دولت و دستگاههای اجرایی را در چارچوب آن، هدفمند و معنادار می‌نماید.

انتظار دارم ضمن استفاده از دانش و تجارب ارزشمند مدیران خدوم آن سازمان و جلب مشارکت آحاد مردم و همراهی سازمان های مردم نهاد به مثابه سرمایه‌های اجتماعی برای کاهش رنج برای آحاد آلام جامعه و تأمین عدالت اجتماعی از طریق رویکردهای اجتماع محور، مداخلات پیشگیرانه و همین طور ارائه خدمات تخصصی و حمایتی چند لایه و نیز تقویت مولفه های مسؤولیت اجتماعی، بیش از پیش شاهد تحقق بهبود کیفیت زندگی آحاد جامعه هدف، ارتقای اهداف گسترش خدمات رفاه و سلامت اجتماعی و فراهم شدن موجبات تحقق عدالت اجتماعی باشیم».

سوابق:

وحید قبادی دانا متولد 1356 دارای بورد فوق تخصصی آلرژی و ایمونولوژی بالینی و عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران است.

از جمله سوابق اجتماعی، فرهنگی قبادی دانا می توان به رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور، عضویت شورای اجتماعی کشور، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، رئیس مرکز فرهنگی دانشجویی امام و انقلاب اسلامی، مشاور ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، عضو شورای مشورتی نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، عضو کارگروه تدوین نقشه راه و نحوه اجرایی سازی ماموریت فرهنگی، رئیس هیأت مدیره شرکت شهر سالم شهرداری تهران، عضو ستاد ملی ساماندهی امور جوانان و عضویت در شورای حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان نام برد. همچنین، قبادی دانا فعالیت های داوطلبانه موثر در سازمان‌های مردم نهاد خیریه را در سوابق خود داراست.

انتشار چندین مقاله ISI  در نشریات معتبر علمی انگلیسی زبان داخلی و خارجی از جمله سوابق و فعالیت‌های علمی وی نیز محسوب می‌شود.