به گزارش پارس ، به نقل ازروابط عمومی این سریال تلویزیونی، در قسمت سی و پنجم که جمعه بیست و چهارم خرداد ماه نمایش داده می شود، اتفاق های مختلفی در شهر سامان رخ می دهد. در پی برگزاری تعزیه در شهر سامان و دستگیری محمد علی و سید اکبر، « آقای احسان» قاضی متدین شهر نیز از سوی دولت مرکزی عزل می شود و قاضی جوانی به سامان فرستاده می شود. او با صدور حکمی، برگزار کنندگان تعزیه را به تهران می فرستد تا در آنجا محاکمه شوند.

همچنین « ژان» هم که برای معامله عتیقه به سامان آمده، گرفتار توطئه کریم می شود. در پایان نیز مخاطبان شاهد فشار فرامانداری بر میرزا رضا و همسرش برای پذیرش فرمان کشف حجاب و حضور در جشن فرمانداری خواهند بود.

همچنین در این قسمت پرده خوانی « محسن میرزاعلی» نمایش داده می شود. پس از نمایش برگزاری مراسم تعزیه در قسمت ۳۴، این دومین بار است که سریال کلاه پهلوی به یکی از سنت های آیینی و فرهنگی می پردازد. از این قسمت بازی « آرش عبدالعظیمی» در نقش قاضی رستمخانی، قاضی جدید شهر سامان نیز آغاز خواهد شد.

این سریال در ۵۴ قسمت به کارگردانی « سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی « محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و ۱۰ ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانیwww. kolahpahlavi. tv هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.