به گزارش پارس نیوز، 

ساعت ۲۳ پنجشنبه مورخ ۲۹ آذر ۹۷، مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت اعلام کردند، زن حدوداً چهل ساله‌ای در زیرزمین یک آپارتمان Apartment در خیابان هنگام به قتل رسیده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی Judge دشتبان؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم Crime حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

تیم جنایی با حضور در صحنه جرم، با جسد چاقو خورده مقتول در یک خانه (زیرزمین آپارتمان مسکونی) مواجه شدند، بررسی بیشتر نشان داد قاتل The Murderer یا قاتلان علاوه بر حمله به مقتول با چاقو، وی را خفه نیز کرده‌اند و حدود دو روز از مرگ مقتول می‌گذرد.

کارآگاهان در نخستین گام سراغ برادر مقتول رفتند که وی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: خواهرم مدتی بود که با همسرش زندگی نمی‌کرد؛ وی پاسخگوی تماسهای من و اعضای خانواده نبود به همین جهت نگران شده و به خانه وی مراجعه کردم اما، باز هم پاسخگو نبود که در نهایت موضوع را به پلیس Police و آتش‌نشانی گزارش داده و پس از گشودن در خانه با جسد خواهرم مواجه شدیم.

در نهایت جسد مقتول با دستور قاضی دشتبان؛ بازپرس امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی و بازداشت متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.