به گزارش پارس نیوز، 

همگی مشروب مصرف کردیم و زمانیکه قصد ترک محل را داشتیم ناگهان نادر و فرهاد به علل نامعلومی باهم درگیر شدند؛ نادر یک ضربه سیلی به صورت فرهاد زد و...

ساعت 1:30 بامداد روز گذشته (23 آذر جاری) مأموران کلانتری 159 بیسیم در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد جوانی به نام نادر طی یک درگیری از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به یک درمانگاه به علت شدت جراحات وارده به کام مرگ فرورفته است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل حادثه حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد.

بررسی اولیه نشان داد محل درگیری یک دامداری واقع در خاوران بوده که چهار مرد از جمله مقتول در آنجا حضور داشته‌اند.

در ادامه تحقیقات دستور بازداشت دو متهم حاضر در محل درگیری به نامهای محمود و یاسر صادر و هر دو متهم صبح امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند.

یاسر درباره جزئیات قتل به بازپرس گفت: زمان حادثه همراه با محمود، نادر و فرهاد در یک اتاقک در دامداری بودیم، نادر و محمود از دوستانم بودند و فرهاد کارگر من بود؛ زمان حادثه همگی مشروب مصرف کردیم و زمانیکه قصد ترک محل را داشتیم ناگهان نادر و فرهاد به علل نامعلومی با هم درگیر شدند؛ نادر یک ضربه سیلی به صورت فرهاد زد و فرهاد نیز با چاقو به سمت نادر حمله‌ور شد و او را زخمی کرد.

وی ادامه داد: نادر روی زمین افتاد و خونریزی کرد که محمود او را با خودروی پژو 206 به درمانگاه منتقل کرد اما نادر به علت شدت جراحات وارده جان باخت؛ فرهاد نیز زمانیکه مشغول انتقال نادر به بیمارستان بودیم، از محل متواری شد.

محمود متهم دیگر این پرونده نیز اظهارات یاسر را تکرار کرد که در نهایت هر دو متهم با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات درباره بازداشت فرهاد ادامه دارد.