به گزارش پارس نیوز، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران ظهر امروز در پایان صد و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به اینکه در آغاز جلسه امروز گزارش تحقیق و تفحص از مؤسسه همشهری توسط حجت نظری‌ عضو شورای شهر تهران قرائت شد، گفت: در ادامه جلسه لایحه انتشار 3 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای اجرای طرح‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران با الزام تخصیص این اوراق برای تکمیل خطوط 6 و 7 مترو تصویب شد.

وی با بیان اینکه در ادامه کلیات طرح کاهش معاونت‌ها و پست‌های قائم مقامی از شهرداری مورد بررسی قرار گرفت، گفت: این طرح با کاهش تعداد معاونت‌های شهرداری از 9 معاونت به 6 معاونت تأکید دارد که کلیات این طرح‌ها به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی‌ مبنی بر اینکه آیا سال آینده قیمت بلیت مترو افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: مدیریت شهری تهران هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت مترو ندارد.

 محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران روز گذشته گفته بود که قیمت تمام شده بلیت مترو در تهران 10 هزار تومان است و کسانی که در تهران زندگی می‌کنند باید هزینه زندگی در تهران را پرداخت کنند.