به گزارش پارس نیوز، 

جسد کودکی ۴ ماهه در لابی یکی از هتل های پنیسلوانیا کشف شد.

جسد در لابی هتل

کارمند هتل با صدای جیغ و فریاد برخی از مسافران و نظافتچی هتل به سراغ آن ها رفت که با جسد کودکی ۴ ماهه در حالی که گردنش را بریده بودند در زیر یکی از مبل های لابی مواجه شد.

با تماس کارمند هتل با اداره پلیس، بازرس و تعدادی مامورپلیس به محل حادثه Incident اعزام شدند و پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی صحنه جرم Crime اقدامات اولیه را آغاز کردند.

بازرس پرونده پس از بررسی دوربین های مداربسته هتل متوجه شد که دو زن جوان همراه با مقتول به هتل آمدند و پس از رزرو یک اتاق در آن جا اسکان گرفتند اما پس از چند ساعت در حالی که تنها و مضطرب بودند بدون کودک پا به فرار Escape گذاشتند.

پلیس از طریق چهره نگاری توانست دو متهم را شناسایی و دستگیر کنند.متهمان که دو خواهر ۲۴ و ۲۶ ساله بودند که پس از این که با برادر ناتنی شان که همان مقتول بوده به هتل رفتند اقدام به این جنایت Crime کردند.

متهمان در بازجویی به افسربازجو اعتراف کردند که کودک به دلیل گریه های زیادش باعث شد که آن ها دست به قتل Murder بزنند و زمانی که از گریه و بهانه گیری های کودک خسته شدند او را با چاقو به قتل رساندند.

پلیس پس از ثبت گفته های متهمان، دو خواهر را برای اجرای حکم قانونی به دادگاه منتقل کرد.آن ها در حال حاضر به صورت موقت در زندان Prison هستند تا جلسه دادگاهشان به زودی برگزار شود.