به گزارش پارس نیوز، 

شامگاه بیستم آذر ساکنان محله پیشاهنگی کرج با شنیدن صدای فریاد های یک پسر جوان خود را به خیابان رساندند. پسر جوان فریاد می زد و می گفت: «من مادرم را کشته ام». او پس از شکستن شیشه های آپارتمان شروع به خودزنی کرد.

بلافاصله یکی از شاهدان ماجرا موضوع را به پلیس خبر داد و مأموران کلانتری خرمدشت کرج خود را به محل حادثه رسانده و او را دستگیر کردند.

مأموران پس از ورود به خانه با جسد زنی میانسال رو به رو شدند. با کشف جسد موضوع به بازپرس کشیک قتل کرج و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

متهم ۳۴ ساله به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. ساعتی بعد نیز کارآگاهان شروع به بازجویی از وی کردند. وی در حالی که به قتل مادرش اعتراف می کرد، گفت: سه چهار سالی است که بیکارم و مشکلات مالی شدید دارم، به همین خاطر مادرم مدام سرزنشم می کرد. شب حادثه سر همین موضوع با مادرم درگیر شدم و در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و مادرم را هول دادم.

وی گفت: نمی خواستم او را بکشم، اما مادرم تعادلش را از دست داد و زمین خورد. در اثر این اتفاق سر مادرم با زمین برخورد کرد و از هوش رفت اول تصور نمی کردم موضوع مهمی باشد، اما وقتی جلوتر رفتم متوجه شدم نفس نمی کشد. وحشت کرده بودم. دچار عذاب وجدان شدیدی شدم و تصمیم گرفتم خودم را بکشم که مردم به پلیس خبر دادند.

با اعتراف پسر جوان به جنایت، وی بازداشت شد و تحقیقات در این رابطه از سوی تیم جنایی ادامه دارد.