به گزارش پارس نیوز، 

رسیدگی به این پرونده از دوسال قبل به‌دنبال آتش‌سوزی در یک کارگاه بسته‌بندی در شهرک آزادی Freedom شروع شد. پسر جوانی به نام سیاوش در اثر شدت سوختگی به بیمارستان منتقل شد وطولی نکشید که در اثر عمق جراحات درگذشت.در تحقیقات جنایی مشخص شد سیاوش روز حادثه Incident با برادرش مازیار درگیر شده و وی با ریختن بنزین در کارگاه باعث آتش‌سوزی و مرگ سیاوش شده است. بدین ترتیب مازیار به اتهام قتل Murder عمد بازداشت شد.

او در تحقیقات جنایی گفت: برادرم سیاوش به من بدهکار بود. خودم بشدت مشکل مالی داشتم از او خواستم بدهی‌ام را پس بدهد اما او گفت پولی ندارد و از من خواست به جای طلبم جنس‌های کارگاهش را بردارم.

روزحادثه درگیری به خاطر همین شروع شد وقتی رفتم کارگاه او جنس‌هایی را که می‌خواست به من بدهد را مقابل در ورودی جمع کرده بود تا به من بدهد اما من پول نیاز داشتم و نمی‌توانستم این جنس را قبول کنم. وقتی دیدم گوش‌اش بدهکار نیست عصبی شدم خواستم جنس‌ها را آتش بزنم به همین خاطر بنزین را برروی اجناس ریختم وگفتم پولم را هم نمی‌خواهم این جنس‌ها را هم آتش می‌زنم.

وقتی اجناس آتش گرفت کارگاه را ترک کردم. برادرم آن موقع سالم بود. اما چند ساعت بعد متوجه شدم که برادرم بشدت سوخته است. برادر دیگر مقتول هم که در صحنه درگیری حضور داشت گفت: من ندیدم که مازیار بنزین برروی برادرم بریزد او روی جنس‌ها بنزین ریخت حتی در بیمارستان هم وقتی از سیاوش سؤال کردم او گفت خودم پایم سر خورد و به روی آتش افتادم….بدنبال بازجویی از این متهم اولیای دم که پدرو مادر متهم بودند از حق قصاص خود گذشت کردند.

بنابراین صبح دیروز این متهم از نظر جنبه عمومی جرم Crime در شعبه دوم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد.در آغاز جلسه متهم در جایگاه ایستاد و با اظهار ندامت و پشیمانی گفت: آنقدر مشکلات مالی اعصابم را به هم ریخته بود که نمی‌فهمیدم چه کار می‌کنم اما هرگز قصد کشتن Killing برادرم را نداشتم.

پس از پایان اظهارات متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.