به گزارش پارس نیوز، 

صحبت کردن با موبایل به یک عادت عادی برای بسیاری از ما تبدیل شده است. اما شاید متعجب شوید اگر بدانید وقتی با موبایلتان بیش از حد مشخصی صحبت کنید، با عوارضی پوستی مواجه می شوید.

 بسیاری از ما به این موضوع توجه نمی کنیم که صحبت کردن بیش از حد با موبایل، فارغ از سیگنالهای خطرناک و آسیب رسان به سلامتی، می تواند سلامت پوست را هم به خطر بیندازد. اگر از این موضوع متعجب شده اید، با ما همراه باشید:

با موبایل حرف بزنید جوش می زنید!

ما هر روز موبایل خود را به مکان های مختلفی مثل محل کار،رستوران، دانشگاه و... می بریم، چه موبایلمان در کیفمان باشد چه در دستمان، به هر ترتیب با باکتری ها و آلودگیهای محیطی تماس خواهد داشت. بنابراین موبایل ما همیشه در معرض انواع آلودگی های مختلف است و به سرعت کثیف می شود.

نکته جالبی که شاید بسیاری از افراد در مورد موبایل ندانند این است که وقتی شما صفحه گوشی را به صورتتان می چسبانید و درواقع گرمای بدنتان را به گوشی انتقال می دهید فضا را برای رشد باکتری ها و ویروسهای مختلف مهیا می کنید، آن هم دقیقا روی پوست خودتان.

برهمین اساس است که زیاده روی در صحبت کردن با موبایل می تواند روی گونه های شما لک ایجاد کند یا باعث شود بیشتر جوش بزنید. بنابراین:

_سعی کنید طولانی مدت با موبایل حرف نزنید

با موبایل حرف بزنید جوش می زنید!

_صفحه و بدنه گوشی را حداقل هفته ای یکبار پاکسازی کنید

_با دست کثیف تایپ نکنید

_مکالمات طولانی را روی اسپیکر یا با هندزفری انجام دهید

_مکالمات خود را کوتاهتر کنید.