به گزارش پارس نیوز، 

چهارشنبه گذشته جوانی وارد کویر مرنجاب شد که پس از مدتی دسترسی به او امکان پذیر نبود. بر اساس گفته خانواده اش این فرد وارد کویر مرنجاب شده است. پس از اطلاع از این گزارش نیروهای عملیاتی و امدادی اصفهان جستجوی خود را برای یافتن گمشده کویر مرنجاب آغاز کردند.

۱۴ فروردین امسال بود که جوانی در کویر مرنجاب مفقود شد و جستجوهای شبانه روزی نیروهای هلال احمر و سایر نیروهای عملیاتی و امدادی اصفهان به نتیجه نرسید و پس از یک ماه پیکر گردشگر در ۲۰ کیلومتری کویر نمک در محدوده استان قم پیدا شد.

این بار نیز جوانی بنا به ادعای خانواده اش وارد کویر مرنجاب شده و پس از آن دیگر اطلاعی از او در دست نیست. به همین دلیل نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و ... پیگیر یافتن این گردشگر شدند.

مدرکی مبنی بر ورود گمشده به کویر مرنجاب به دست نیامده است

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این مورد گفت: اطلاع دقیقی از مکان گم شدن گردشگر کویر مرنجاب در دست نیست، ورودی ها و دوربین ها کنترل شده اما مدرکی دال بر ورود این شخص به کویر مرنجاب به دست نیامده است.

داریوش کریمی با اشاره به گردشگر گمشده کویر مرنجاب، اظهار داشت: اطلاعات دقیقی مبنی بر گم شدن وی در کویر نداریم و بر اساس اعلام خانواده وی، جستجو در این محل آغاز شده است.

وی افزود: چهارشنبه گذشته، خانواده فرد گمشده، گزارش گم شدن او را دادند و با وجود تلاش ها و عملیات جستجوی نیروهای امداد هلال احمر و نیروهای آفرود داوطلب، هیچ نشانی از وی پیدا نشده است.

عملیات جستجو همچنان ادامه دارد

معاون امداد و نجات هلال احمر استان با بیان اینکه هنوز عملیات جستجو ادامه دارد، گفت: تمام اقداماتی که باید در این زمینه انجام شود، توسط نیروهای هلال احمر، آگاهی، نیروی انتظامی، فرمانداری، منطقه گردشگری برای یافتن وی در حال انجام است.

وی ادامه داد: از گردشگران هم خواسته شده تا در صورت یافتن او، خبر دهند، اما هنوز اطلاعی برای یافتن وی به دست نیامده است.

کریمی خاطرنشان کرد: تمام ورودی ها و دوربین های کویر مرنجاب، کنترل شده است اما مدرکی دال بر ورود این شخص به کویر پیدا نشده است.