بهروز شعیبی سریال دفاع مقدس می سازد

به گزارش پارس به نقل از خراسان، منوچهر محمدی قرار است مجموعه تلویزیونی" گردان نور" را در حوزه دفاع مقدس به کارگردانی بهروز شعیبی بسازد. به گزارش مهر، محمدی درباره تولید سریال" گردان نور" که مجموعه ای دفاع مقدسی است و قرار است بهروز شعیبی آن را کارگردانی کند، توضیح داد: نگارش فیلم نامه این سریال را حامد محمدی ۶ ماه پیش به اتمام رساند. فیلم نامه به تلویزیون ارائه شد. بخشی از پول فیلم نامه را گرفتیم و بخشی دیگر را تلویزیون هنوز پرداخت نکرده است. با وجود مشکلاتی که تلویزیون دارد فعلا معلوم نیست که این سریال چه زمانی کلید زده خواهد شد اما کد تولید برای مجموعه" گردان نور" به کارگردانی بهروز شعیبی صادر شده است.

مریلا زارعی گزینه بازی در « من زنده هستم»

مریلا زارعی و پرویز پرستویی گزینه های اصلی بازی در فیلم « من زنده هستم» به کارگردانی مهرداد غفارزاده هستند. غفارزاده به سوره سینما گفت: ماجرای این فیلم درباره مردی است که با استفاده از مبلغی که به عنوان یارانه به حساب او ریخته می شود، یک وانت بار می خرد. روزی با مراجعه به بانک متوجه می شود پولی به حساب او ریخته نشده است. به ثبت احوال مراجعه می کند و در آنجا به او می گویند که مرده است! تلاش او برای اینکه ثابت کند زنده است، شروع می شود. وی ادامه داد: این فیلم یک اثر اجتماعی با رگه های طنز است و داستانی متفاوت دارد. پرویز پرستویی فیلم نامه را خوانده و پسندیده است. همینطور با مریلا زارعی هم صحبت هایی داشته ایم.

رامبد جوان تیزر" خسته نباشید" را می سازد

کارگردان فیلم" خسته نباشید" از نهایی شدن مذاکره با رامبد جوان برای ساخت تیزر این فیلم برای اکران عمومی خبر داد. محسن قرائی کارگردان فیلم سینمایی" خسته نباشید" که چندی پیش از مذاکره با چند کارگردان برای ساخت تیزر این فیلم خبر داده بود به مهر گفت: پس از مذاکره با برخی از کارگردان ها در نهایت به رامبد جوان رسیدم و قرار شد این بازیگر و کارگردان تیزر تبلیغاتی" خسته نباشید" را کارگردانی کند. وی افزود: پس از نهایی شدن مذاکره ساخت تیزر با رامبد جوان، تولید این بخش آغاز شده است و امیدواریم که هفته آینده تیزر این فیلم سینمایی آماده شود.