به گزارش پارس نیوز، سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگاران درباره تردد موتورسیکلت‌ها در برخی از محورهای مواصلاتی توضیح داد: تردد موتورسیکلت‌ها به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۳ آبان تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۶آبان از محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان- مشهد و برعکس ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است.

وی در ادامه با اشاره به یک طرفه شدن محور چالوس از کرج به سمت مرزن آباد گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۵آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ رحمانی درباره محدودیت‌های ترافیکی محور هراز نیز اظهار کرد: تردد کلیه تریلرها از محور هراز تا ۲۵آبان و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حمل کنندگان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲تا ۲۴ چهارشنبه ۲۳آبان و از ساعت ۸تا ۲۴ روزهای پنجشنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ آبان از محور هراز ممنوع است.