به گزارش پارس نیوز، سرهنگ عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در اطراف ورزشگاه آزادی برای بازی فوتبال تیم‌های استقلال - السد قطر اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ تهمیدات ترافیکی ویژه‌ای را برای بازی تیم‌های فوتبال استقلال - السد در نظر گرفته است و ماموران راهنمایی و رانندگی در اطراف ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند و با نزدیک شدن به آغاز مسابقه فوتبال تعداد نیرو‌های پلیس به منظور هدایت تماشاگران افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: به تماشاگران توصیه می‌کنیم که تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو و اتوبوس برای رفتن به ورزشگاه آزادی استفاده کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تماشاگران توجه داشته باشند که پارک خودرو در رینگ اصلی ورزشگاه ممنوع است و تماشاگرانی که با خودرو شخصی به ورزشگاه می‌آیند می‌توانند از پارکینگ‌های استادیوم استفاده کنند.

سرهنگ عابدی افزود: در صورت پر شدن پارکینگ‌ها مجبور به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به ورزشگاه آزادی هستیم، به همین دلیل از تماشاگران بازی درخواست داریم که برای رفتن به ورزشگاه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.