به گزارش پارس نیوز، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح برخورد با اراذل و اوباش موضوع مطرح شده مبنی بر توقف خودروها توسط پلیس پس از عدم پرداخت عوارض شهرداری اظهار کرد: پلیس مسئله‌ای را که در قانون آمده، اجرا می‌کند؛ فقط افسر پلیس مجاز به اعمال قانون و جریمه است و تمام اقدامات در چارچوب قوانین راهنمایی و رانندگی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس پایتخت درباره شکایت برخی از مردم مبنی بر عدم اطلاع‌رسانی درباره طرح جدید معاینه فنی گفت: اگر احساس کنیم مردم دچار مشکل می‌شوند و زیرساختهای این طرح آماده نشده، قطعاً فرصت دیگری به مردم خواهیم داد، باید زیرساختها آماده شود تا مردم به راحتی بتوانند معاینه فنی را اخذ کنند.

وی افزود: هرگونه اعمال قانون و جریمه حتی با دوربین باید با مجوز پلیس صورت گیرد، احتمال فراوان به مردم فرصت می‌دهیم تا بتوانند در فرصت تعیین شده معاینه فنی را اخذ کنند.

وی تصریح کرد: یکی از اولویتهای ما در تهران کنترل آلودگی هوا است، بخش اعظمی از آلودگی هوا مربوط به خودروها و موتورسیکلتهایی است که در سطح شهر تردد دارند، باید فکری اندیشید که یکی از موضوعات بحث معاینه فنی است اما درباره اینکه مراکز معاینه فنی نتوانستند سرویس لازم را به مردم بدهند تا مردم بتوانند مجوزهای لازم را بگیرند، طبیعتاً باید به مردم‌ مهلت بدهیم.

رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر برخورد با فروشندگان بلیط بازی پرسپولیس - السد که در فضای مجازی اقدام به فروش بلیط با مبالغ گزاف می‌کنند، گفت: متاسفانه تیمهایی که اقدام به فروش بلیط می‌کنند، تمهیدات لازم را اتخاذ نمی‌کنند، همکاران من از روز گذشته برای تامین امنیت تماشاگران این بازی در خدمت مردم هستند و باید بررسی صورت گیرد اما در این رابطه بازداشتی صورت نگرفته، قطعاً د ر بحث خرید و فروش بلیطهای مسابقات از جمله این مسابقه اگر پلیس به تخلفی برسد با متخلفان برخورد می‌کند.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بازداشت مجدد یکی از اوباش معروف به نام (ه.ک) گفت: این فرد یک‌سری تخلفات داشته و انشالله با وی برخورد می‌شود.