به گزارش پارس نیوز، 

نیمه شب  ۱۴ مهر ماه سال جاری مأموران کلانتری 129 جامی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند پسر جوانی که طی یک درگیری در پارک دانشجو مجروح شده بود، پس از انتقال به بیمارستان فیروزگر به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

تحقیقات اولیه نشان از این داشت که بامداد روز ۱۴ مهر ماه جاری، مقتول با تعدادی دستفروش در پارک دانشجو درگیر شده و با چاقو و میله آهنی به جان هم افتاده‌‌اند که در نهایت مقتول و سه نفر از طرفین درگیری مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند.

مأموران در بررسی‌های اولیه یکی از حاضران در نزاع را بازداشت کردند که وی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

این فرد در اظهارتش به بازپرس گفت: من در درگیری نبودم، دیدم دوستانم درگیر شدند که جلو رفتم و من نیز زخمی شدم و متوجه شدم که دو نفر از دستفروش های پارک او را با ضربات میله آهنی از پای در آوردند.

در ادامه تحقیقات در جریان بود تا اینکه هشتمین متهم نیز خود را به ماموران انتظامی تحویل داد و درحالیکه در مظان اتهام قتل قرار گرفته بود منکر حضور خود در درگیری شد.

وی گفت: من در درگیری بودم اما چاقو خوردم و نتوانستم کاری کنم.

ایرج که هنوز بازداشت نشده است مقتول را با ضربات مهلک میله به سر و بدن از پای درآورد و من هیچ کاره هستم وگرنه خودم را به ماموران تحویل نمی دادم.

تحقیقات درباره این پرونده با دستور سید سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت برای بازداشت ایرج به عنوان آخرین متهم پرونده همچنان در حال پیگیری است.