به گزارش پارس نیوز، 

ساعت 3:30 بامداد امروز مأموران کلانتری 113 بازار Store در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت اعلام کردند پسر بیست و دو ساله‌ای پس از زخمی شدن در یک نزاع به بیمارستان سینا منتقل شده و بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر سید سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در بیمارستان حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی اولیه نشان داد مقتول ساعت 16 روز گذشته به همراه یکی از دوستانش سوار بر موتورسیکلت بودند که در خیابان 15 خرداد، زیر پل Bridge ری با دو پسر جوان درگیر شده، مقتول در این درگیری مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و ضاربان نیز از محل گریخته بودند.

تحقیقات بیشتر نشان داد متهمان دوستان مقتول بوده و یکی از آنها هفته قبل طی درگیری با مقتول مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته بود.

مقتول پس از درگیری اولیه از تهران خارج شده، بعد یک هفته به تهران بازگشته و حین تردد با موتورسیکلت در خیابان 15 خرداد با دو متهم روبه‌رو و مجدداً درگیری به وقوع پیوسته بود.

در نهایت با دستور سید سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بازداشت متهمان فراری ادامه دارد.