به گزارش پارس ، محمدجعفر ایرانی در گفت وگو با فارس، با اشاره به اینکه انتخابات شورای شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: در دور اول شورای شهر به دلیل مسائل سیاسی شورا منحل شد و در دور دوم و سوم نیز تک صدایی وجود داشت.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر با اشاره به اینکه در دور چهارم باید از همه قابلیت ها و توانمندی استفاده شود، گفت: به همین دلیل در ائتلاف نخبگان موج امید و نشاط با تمام طیف ها که تخصص های لازم را داشتند مذاکره کرده ایم.

ایرانی افزود: با طیف ها بدون نگاه سیاسی و با توجه به تخصص ها مذاکره کردیم.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر با اشاره به اینکه شورای چهارم باید از همه پتانسیل ها بهره مند شود گفت: اعضا نباید نگاه سیاسی داشته باشند، شورای شهر نباید شورای شهرداری باشد و از همه ظرفیت ها باید برای اداره شهر استفاده کنند.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر گفت: شاه کلید ائتلاف، دروغ نه است.

وی با تأکید بر اینکه ما مخالف ورود سیاسیون به شورای شهر نیستیم، گفت: عملکرد اعضا نباید سیاسی باشد بلکه باید به صورت تخصصی و اجتماعی باشد چون شورای شهر پارلمان شهری است.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در خصوص بحث نظارت گفت: باید مدیریت یکپارچه ایجاد شود و ۲۳ تا ۲۴ وظایفی که در اختیار دولت است واگذار شده و زمانی که مدیریت واحد ایجاد شود نظارت هم قوی تر خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه شورای شهر نباید شورای شهرداری باشد گفت: شورای شهر را باید در حوزه قانون گذاری تقویت کنیم.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر اضافه کرد: مصوبات شورا باید جامع و مانع باشد و کسی که از آن فرار کرد قطعاً متخلف محسوب می شود.

ایرانی با بیان اینکه، در شورای شهر مجموعه قوانینی وجود دارد که در حال خاک خوردن است گفت: شورا یک نهاد مردمی است و مستقل عمل می کند و تأکید می کنم که شورای شهر نباید شورای شهرداری باشد.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر همچنین در پایان تأکید کرد: استفاده از ظرفیت ها می تواند باعث خارج شدن تهران از بن بست باشد و می توان با به کارگیری از توانمندی ها شهر را آباد کرد.