به گزارش پارس نیوز، 

سردار هادی شیرزاد امروز در حاشیه نشست مسئولان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان انتظامی و افسران روابط مبارزه با مواد مخدر کشور‌های خارجی مستقر در تهران که در چهارباغ برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصحاب رسانه همکاران اصلی پلیس هستند و همراه نیروی انتظامی نقش بسزایی را در جامعه ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این نشست هر ساله به میزبانی یک پلیس تخصصی برگزار می‌شود، افزود: برنامه امروز با بازدید از مراکز مبارزه با مواد مخدر و نگهداری و تربیت سگ‌های کارآزموده موادیاب انجام می‌شود.

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با بیان اینکه وظایف پلیس بین‌الملل، هماهنگی میان نیرو‌های متفاوت و ایجاد هماهنگی از طریق پلیس اینترپل است، گفت: پلیس بین‌الملل در هفته ناجا نشستی با سفیران کشور‌های مختلف برگزار می‌کند که به تقویت همکاری‌ها کمک بهینه‌ای خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سعی داریم با شناسایی مشکلات احتمالی به تقویت مقابله با جرائم بپردازیم، تصریح کرد: همه جوامع سعی در مبارزه و مقابله با جرائم را دارند به همین دلیل هدف همه یکی است و تعاملات با سایر کشور‌ها در حال اجرا است.

شیرزاد با اشاره به حمله تروریستی در اهواز گفت: دبیرکل پلیس بین‌الملل طی نامه‌ای به سردار ناجا برای حادثه تروریستی اهواز تسلیت فرستاده و اعلام کرده برای انجام هرگونه همکاری آماده هستند.

وی با بیان اینکه برای اقدام تروریستی در اهواز تشکیل پرونده خواهد شد، ادامه داد: پلیس موظف است احکام صادره از دستگاه قضایی را پیگیری و آن را اجرایی کند.