به گزارش پارس نیوز، 

 

محمود بهزادی‌راد در رابطه با بازگشت موکلش به زندان به دلیل پایان دوره مرخصی‌اش، اظهار کرد: امروز گفته شد که ایشان حتما باید به زندان بازگردد و ایشان هم در حال حاضر برای معرفی خود به زندان و به دلیل اینکه با تمدید مرخصی‌اش موافقت نشده در مسیر زندان است.

وکیل مدافع نرگس محمدی در رابطه با وضعیت جسمانی موکلش نیز گفت: بحث امروز ما هم همین بود که ایشان با توجه به وضعیت جسمانی که دارد نیازمند مراجعه به متخصص است و از طرف دیگر پدر ایشان نیز در هفته آینده باید تحت عمل جراحی قرار گیرد اما با این وجود با تمدید مرخصی ایشان موافقت نشد و گفتند باید برگردد.

 نرگس محمدی به اتهام تاسیس لگام (لغو گام به گام اعدام)، به عنوان جرم اصلی و چند پرونده تجمیع شده دیگر نهایتاً به ۱۰ سال حبس قطعی محکوم شده است و ۴ مهر ماه به دلیل اطلاع از وضعیت نامساعد پدرش به مدت ۳ روز به مرخصی آمد و امروز -شنبه- باید به زندان باز می‌گشت.

بهزادی در رابطه با میزان باقی مانده از دوران محکومیت موکلش، گفته بود: حدود سه سال و چند ماه از میزان محکومیت موکلم باقی‌مانده است، اما با توجه به این‌که بیش از دو سوم دوران محکومیت خود را گذرانده، می‌تواند از آزادی مشروط استفاده کند.