به گزارش پارس نیوز، 

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در خصوص استقرار مأموران یگان ویژه در ایستگاه‌های متروی نقاط مرکزی شهر تهران اظهار داشت: بعضی اوقات اخباری می‌رسد و برای پیشگیری از تهدیدات، حضور فیزیکی لازم است تا اگر دشمن قصدی داشته باشد، بتوانیم حالت بازدارندگی لازم را داشته باشیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا به حوادث مختلف از جمله حادثه تروریستی اهواز اشاره و تصریح کرد: فرمانده تهران تشخیص دادند تا یگان‌های ویژه ناجا در برخی نقاط مستقر شوند تا اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

این مقام ارشد ناجا با تأکید بر این مطلب که تهدید همیشه به طور کل وجود دارد، اعلام کرد: باید ما با مراقبت، بازدارندگی و همچنین حفظ هوشیاری، آمادگی کامل را داشته باشیم تا از تهدیدات جلوگیری کنیم.

سردار کرمی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که مأموران یگان ویژه تا چه زمانی به صورت محسوس در نقاط مرکزی پایتخت حضور دارند گفت: احتمالاً تا روز جمعه این آمادگی و حضور حفظ خواهد شد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در پاسخ به پرسش بعدی فارس در مورد استقرار مأموران یگان ویژه در نقاط مرزی کشور اعلام کرد: مأموریت اصلی یگان ویژه حضور در داخل کشور است و در خصوص مرز‌ها فعلاً مأموریتی واگذار نشده است؛ اما این آمادگی وجود دارد تا هر زمان که فرماندهان تشخیص بدهند واحد‌های یگان ویژه در هر نقطه که امنیت در معرض تهدید قرار بگیرد، وارد عمل شوند.