به گزارش پارس نیوز، 

زهره غلامعلی زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی شهر تهران؛ به تشریح جزئیات فرزند خواندگی فرزندان بهزیستی برای دختران مجرد در شهر تهران پرداخت و  اظهار داشت: سال گذشته 12 دختر مجرد ساکن پایتخت از بهزیستی فرزندخوانده گرفتند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس قانون سن دخترانی که از بهزیستی  فرزند خوانده گرفتند، بالای 30 سال است و دارای انواع مشاغل دولتی و آزاد هستند.
 
معاون امور اجتماعی بهزیستی شهر تهران همچنین تصریح کرد: برخی از دختران دریافت کننده فرزندخوانده دختران کارآفرینی هستند که به لحاظ موقعیت اقتصادی و اجتماعی از اراده و  استقلال خوبی برخوردار هستند.

غلامعلی زاده یادآور شد: در حال حاضر 150 دختر مجرد دیگر نیز پشت نوبت دریافت فرزندخواندگی از بهزیستی شهر تهران قرار دارند و با توجه به نوع تقاضا و همچنین فرزندان حاضر در بهزیستی به تدریج به درخواست آن ها پاسخ داده می‌شود.
 
وی در ادامه به تشریح شرایط فرزندخواندگی پرداخت و اضافه کرد: شرایط اصلی فرزندخواندگی برای همه گروه‌ها ثابت است و برای دختران مجرد متقاضی فرزندخوانده نیز دارا بودن سن بالای 30 سال، برخورداری از حسن شهرت و همچنین داشتن استقلال مالی و اقتصادی از جمله فاکتورهای مهم است.