به گزارش پارس نیوز، 

دهداری پور شهردار منطقه شش در معیت شهردار تهران در مدرسه ی ناشنوایان باغچه بان یک حضور یافت تا زنگ آغاز سال تحصیلی در قلب پایتخت طنین انداز شود.

دهداری پور در ادامه در دیگر مرکز آموزشی پسرانه ی مختص ناشنوایان حضور یافت و ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید تحصیلی برای آینده سازان کشور و آرزوی توفیق برای آنان اظهار امیدواری کرد ، مجموعه ی سازمان شهرداری تهران و در کنار آن شهرداری این بخش از کلان شهر تهران شاهد روزهای پربار و موفقیت آمیزی برای دانش آموزان باشد.

بخش پایانی حضور دهداری پور در مدارس به بازدید از مدرسه کودکان اوتیسم  و به صدا  درآوردن زنگ آغاز سال تحصیلی در آن اختصاص داشت.

شهردار منطقه شش توجه به آموزش این قشر از دانش آموزان استثنایی را ارزشمند دانست و گفت: موضوعات زیست محیطی از جمله عوامل تسری روز افزون  این بیماری در بین کودکان است و باید تمام دستگاه ها با کمک یکدیگر به حل مشکلات این عزیزان و بهبود وضعیت زندگی آن ها کمک کنند.

همچنین معاون امور اجتماعی و فرهنگی، امور شهری و محیط زیست، فنی و عمران، مالی و اقتصاد شهری، برنامه ریزی و توسعه شهری و شهرداران نواحی نیز با حضور در مدارس سطح منطقه زنگ شروع آغاز سال تحصیلی را نواختند.

با توجه به مرکزیت منطقه اعضای شورای شهر تهران و مجلس شورای اسلامی، معاونین وزارت آموزش و پرورش و همچنین وزیر ورزش با حضور در منطقه شش زنگ مدارس این منطقه را به صدا در آوردند.

بر اساس این گزارش، قدمی معاون وزیر و رییس سازمان استثنایی کشور در دبستان باغچه بان، گرزین مدیر کل آموزش فنی حرفه ای تهران در دبیرستان علامه طباطبایی ، مافی عضو مجلس شورای اسلامی در دبیرستان فرزانگان، دادگر مدیرکل اموال دولتی در دبیرستان حضرت نرجس، میاندهی رییس خبرگزاری ایرنا در دبستان شهدای رسانه، خداکرمی عضو شورای شهر تهران در هنرستان شهادت، سلطانی وزیر ورزش در دبیرستان البرز، طلایی نیک، معاون وزیر دفاع در دبیرستان حضرت زهرا، قاسمی همسر شهید دکتر شهریاری در دبیرستان انرژی اتمی، احراری فرمانده بسیج ناحیه ولیعصر (عج) در دبیرستان فرزانگان، پدر شهید علوی در دبیرستان یاس نبی، خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در دبستان فاطمیه، و پروفسور فرهود پدر علم ژنتیک ایران در دبیرستان بوعلی حضور داشتند.

گفتنی است پیش از آغاز سال تحصیلی و به همت معاونت خدمات شهری تمامی مدارس سطح منطقه غبارروبی شده و آماده بازگشایی شد. همچنین به منظور کنترل بار ترافیکی ابتدای مهر تمهیدات ترافیکی خاصی در سطح منطقه اندیشیده شد.