به گزارش پارس نیوز، 

بستری ۵۴ مجروح حادثه تروریستی اهواز در بیمارستان‌هاایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت که به دستور وزیر بهداشت به منظور پیگیری و نظارت بر درمان و تامین خون مصدومان حادثه تروریستی صبح عازم اهواز شده است، در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ۵۴ مصدوم حادثه تروریستی اهواز در هشت بیمارستان بستری شدند و خدمت‌رسانی‌های لازم برای آن‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: وضعیت جسمانی این مصدومان به حالت پایدار رسیده و افرادی که مصدومیت آن‌ها سطحی بوده به تدریج در حال ترخیص هستند.

حریرچی افزود: پنج بیماری که وضعیت سلامت آن‌ها ناپایدار اعلام شده بود خوشبختانه به حالت پایدار نسبی رسیده و امیدواریم این شرایط ادامه پیدا کند تا به وضعیت جسمی پایدار بازگردند.

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه در مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهر اهواز هیچ کمبود دارویی، تجهیزات پزشکی و یا فرآورده‌های خونی وجود ندارد و همه تخصص‌های مورد نیاز در استان به تعداد کافی موجود است، گفت: پس از انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان‌ها، فوتی در بیمارستان و بعد از انتقال به اتاق عمل و انجام اقدامات درمانی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه مشارکت اساتید دانشگاه و پزشکان در درمان مصدومان این حادثه به بهترین شکل ممکن انجام شده است، مطرح کرد: فرآورده‌های خونی و دارو از امکانات محلی و استانی تامین شده و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.