به گزارش پارس نیوز، حمیدرضا شیران مدیرکل کمیته امداد استان تهران، با بیان اینکه همزمان با برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی پایگاه‌های کمیته امداد نیز برای جذب حامی فعال شد، گفت: ۹۱ پایگاه جذب حامی در سراسر استان برپا و از علاقمندان نیک اندیش ثبت نام به عمل آوردند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد حامی برای حمایت از ۳۵۷ کودک تحت حمایت کمیته امداد اعلام آمادگی کرده‌اند، ادامه داد: از این تعداد ۵۷ نفر برای حمایت از ۷۲ فرزند یتیم و ۲۷۹ نفر برای حمایت از ۲۸۵ فرزند محسنین ثبت نام کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران به مناطقی که بیشترین جذب را داشته‌اند اشاره کرد و افزود: اداره کمیته امداد منطقه ۴ تهران با ۳۶ جذب، شهرستان قرچک با ۳۰ و اداره منطقه ۶ تهران با ۲۴ نفر به ترتیب بیشترین جذب را به خود اختصاص داده‌اند.

شیران بیان کرد: هم اکنون ۱۹ هزار و ۶۵۳ فرزند یتیم و محسنین از خدمات این نهاد در استان تهران بهره مند هستند، که از این تعداد شش هزار و ۴۰۰ نفر یتیم و ۱۳ هزار و ۲۵۳ نفر از فرزندان محسنین هستند.

وی یاد آور شد: ۷۵ هزار و ۵۶۷ حامی نوع دوست و خیر از فرزندان یتیم و محسنین حمایت می‌کنند که از این تعداد ۳۵ هزار و ۶۹۲ نفر حامی ایتام هستند و مابقی از فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.