به گزارش پارس نیوز، 

دکتر حسینعلی شهریاری با تسلیت ایام عزداری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت، از اجرای طرح نذر درمان در مجمع خیرین سلامت کشور خبر داد.

وی افزود: وجوهات حاصل از جمع آوری این طرح در اختیار بیماران صعب العلاج نیازمند قرار می‌گیرد.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور افزود: با مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) نیز هماهنگی لازم صورت گرفته تا مادران در مراسم شیرخوارگان حسینی نذر ویژه‌ای برای کودکان بیمار داشته باشند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خیرین گرامی می‌توانند کمک‌های خود را به دفاتر خیرین سلامت در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های دارای نمایندگی مجمع خیرین سلامت اهدا کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، شهریاری با بیان اینکه این طرح با الهام از لزوم کمک به همنوع و تقارن این با ایام ماه محرم و قیام امام حسین (ع) انجام می‌شود، افزود: خیرین علاوه بر کمک به بیماران در این طرح، می‌توانند در خرید تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی مشارکت کرده و قطعا کمک‌های آن‌ها در این بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت کشور تاکنون بیش از ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور دایر کرده و در ساخت، تکمیل و بازسازی و بهره‌برداری از بیش از ۶ هزار مرکز درمانی با همیاری خیرین در کشور مشارکت داشته است، گفت: شماره تلفن ۷۱۱۴۹۱۱۱ در تهران پاسخگوی مردم خیر و نیک اندیش است و در شهرستان‌ها مردم می‌توانند با مراجعه به دفاتر مجمع خیرین سلامت نذر خود را ادا کنند.