به گزارش پارس نیوز، 

نشست مشترک دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با وزرای بهداشت و صنعت و معدن و تجارت، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روسای بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت و بانک مرکزی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با هدف پیگیری و بررسی نحوه تخصیص ارز به واردات دارو و تجهیزات پزشکی صبح امروز سه شنبه (۱۳ شهریورماه) برگزار شد.

در این نشست علی لاریجانی بر ضرورت پرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا پایان مهرماه سال جاری تاکید کرد و گفت: موارد مربوط به بخش خصوصی حوزه درمان نیز در جلسه شورای هماهنگی سران قوا مطرح خواهد شد.

بر اساس این گزارش حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان ضمن بیان اینکه طبق قانون مسئول تایید واردات مواد آرایشی و بهداشتی وزارت بهداشت است، توضیحاتی در مورد ضرورت نحوه تایید تجهیزات پزشکی ارائه داد.

در ادامه این نشست دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد اقداماتی که دولت برای تامین نیازمندی‌های کارخانجات داروسازی انجام داده است توضیحاتی ارائه داد و مقرر شد با کمک سازمان برنامه و بودجه این اقدامات با سرعت بیشتری صورت پذیرد.