به گزارش پارس نیوز، زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به خودسوزی یک شهروند تهرانی صبح امروز در مقابل ساختمان شهرداری تهران اظهار کرد: حتما باید این موضوع مورد بررسی و تحقیق قرار بگیرد که در جای خود باید بررسی شود.

وی افزود: متاسفانه از روش‌های خودسوزی که دردناک‌ترین روش‌ها هستند برخی از افراد برای بیان مشکلاتشان در شهر و کشور استفاده می‌کنند.

نژادبهرام در ادامه از اهالی رسانه خواست تا نسبت به انتشار اخبار خوب نیز توجه ویژه‌ای را داشته باشند و اخباری که این روزها از برگزاری کنسرت‌های خیابانی به صورت رایگان و برگزاری مراسم‌های عیدانه توجه داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: شرایط به گونه‌ای است که شهر ما به سمت شهر خاکستری حرکت می‌کنم و هم اکنون شاهد بالا رفتن نرخ ارز، کالاهای داخلی و ظلم به چرخ‌های تولیدی هستیم و همه نگرانند و ما به سمت شهر خاکستری گام بر می‌داریم اما با همه این شرایط ما باید به دنبال اخبار خوب نیز باشیم.

وی ادامه داد: از اهالی رسانه درخواست می‌کنم که به دنبال شکار خبرهای خوب باشند و ما می‌توانیم اخبار خوبی از خنده کودکان و شادی مادران در سطح شهر و جامعه منتشر کنیم.

نژاد بهرام همچنین از شهرداری تهران خواست تا با وارد کردن برخی تصمیمات منجر به اتفاقاتی همچون اتفاقات صبح امروز نباشد و از روش‌های همدلی برای پیگیری مشکلات شهروندان استفاده کنند.