به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ؛ در رابطه با اجرای این طرح و اقدامات انجام شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: روز گذشته در راستای انجام طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در معابر و بزرگراه‌های پایتخت با تلاش ماموران ۲۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ۱۳۸ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود: این طرح از چندی پیش در تمامی معابر و بزرگراه‌های شهر تهران توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در حال اجرا است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: ماموران ما موفق به جمع آوری ۲۹۰ معتاد متجاهر در مناطقی نظیر پایانه خاوران، فرحزاد، کن، شوش، مولوی، راه آهن، محله نظام آباد، خاک سفید و اطراف میدان امام حسین (ع) شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: از ۱۳۸ خرده فروشی که توسط پلیس در این طرح دستگیر شدند، بیش از ۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ بخشنده در پایان گفت: از آنجا که خرده فروش‌ها با خود مقدار ناچیزی مواد مخدر را حمل می‌کنند و قصد پخش مواد به صورت خرده و ناچیز بین افراد دیگر را دارند، زمانی که توسط پلیس شناسایی و دستگیرمی شوند، مقدار اندکی انواع مواد مخدر از آن‌ها کشف و ضبط می‌شود.