به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ علی سرحدی رئیس پلیس Police فتا سیستان و بلوچستان گفت: با مراجعه خانم جوانی به پلیس فتا در خصوص پیام‌های تهدید آمیز نامزد سابقش در فضا‌های مجازی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

علی سرحدی بیان کرد: شاکی اظهار داشت که نامزد سابقش که از مدت‌ها قبل به دلیل اعتیاد ترک کرده بود با ارسال پیام‌های تهدید آمیزاز طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای وی و خانواده اش کرده است.

وی ادامه داد: نامزد سابق این خانم تهدید کرده بود که اگر به خواسته هایش توجه نکند عکس‌ها و اطلاعات شخصی او را که چند سال قبل برایش ارسال کرده بود در فضای مجازی منتشر می‌کند.

این مقام انتظامی گفت: مأموران پلیس بلافاصله با انجام اقدامات فنی و تخصصی و اطمینان از صحت موضوع، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرحدی افزود: متهم با دیدن ادله و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و علت تهدید‌های خود را علاقه بسیار زیاد به این خانم جوان بیان کرد.

این مقام مسئول گفت: متهم اظهار کرد که در گذشته به مواد مخدر Drugs اعتیاد داشته و همین موضوع باعث بهم خوردن نامزدیشان شده است و با این اقدام قصد داشته که نامزد سابقش را به ادامه رابطه مجبور کند.

وی ابراز کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرحدی گفت: کاربران شبکه‌های مجازی باید مراقب رفتار خود در دنیای مجازی باشند و از روی بد گمانی، شک یا انتقام جویی برای دیگران ایجاد مزاحمت نکنند چرا که این عمل اخلاقی بوده و جرم Crime محسوب می‌شود.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به نفوذپذیری و استفاده روزافزون مردم از فناوری‌های نوین، لازم است افراد دانش رسانه‌ای خود را ارتقا دهند و هرگونه تهدید و توهین و نشر اکاذیب را سریعا به پلیس فتا گزارش نمایند.