به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سرهنگ کوره بلاغی در این باره گفت: پیرو شکایت خانمی مبنی بر هتک حرمت اینترنتی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.

رییس پلیس فتای استان آذربایجان غربی افزود: شاکیه در اظهاراتش بیان کرد که حدود چند ماه گذشته در اینترنت با فردی آشنا شده و از روی اعتماد، تعدادی از عکس هایش را برای او ارسال کرده اما پس از مدتی او را تهدید و در نهایت اقدام به انتشار تصاویر در اینترنت کرد که این کار منجر به آبروریزی وی و خانواده اش شد.

کوره بلاغی ادامه داد: کارشناسان پلیس با تجمیع اطلاعات، تحقیقات خود را ادامه داده و کلیه ارتباطات اینترنتی شاکیه مورد بررسی قرار گرفت که سرانجام متهم در یکی از استان های شمالی کشور شناسایی و با اخذ نیابت قضایی دستگیر شد، وی با مشاهده دلایل و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

وی تصریح کرد: یکی از جدی ترین خطراتی که کاربران اینترنت را تهدید می کند اعتماد به افراد ناشناس در این فضاست، اما علی رغم حجم وسیع اطلاع رسانی و هشدارهایی که از طرف پلیس فتا به کاربران داده می شود باز هم افرادی این هشدارها را نادیده گرفته و در دام افراد سودجو گرفتار می شوند.