به گزارش پارس نیوز، 

وی در ادامه افزود: مالک ۳۵ ساله این فروشگاه هر دوماه یکبار اقدام به انبار گردانی کرده و زمانی که در این ماه در حال انبار گردانی بود متوجه مفقودی تعدادی لباس زنانه در انبار می شود. بعد از بازبینی دوربین های مدار بسته انبار فروشگاه، متوجه سرقت آن ها توسط فروشنده خود می شود.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با اشاره به اعلام شکایت مالک فروشگاه به کلانتری مبنی بر سرقت از انبار فروشگاهش، گفت: زمانی که فروشنده در حال سرقت از انبار فروشگاه بود، مالک فروشگاه دزد را غافل گیر می کند و با مرکز فویت های پلیس ۱۱۰ تماس می گیرد.

وی در ادامه افزود: طبق صحبت های مالک فروشگاه، ۸ تکه لباس زنانه به ارزش مالی ۷۳۲ هزار تومان از انبار فروشگاه مفقود شده و فروشنده دزد هم در بازجویی های به عمل آمده  توسط پلیس، به سرقت از انبار فروشگاه اعتراف و اظهار پشیمانی کرده است و مدعی شده برای آن که به نامزد خود هدیه دهد وسوسه شده و به سرقت از انبار فروشگاه اقدام کرده است و همچنین متهم اعلام کرد که حاضر است تمام خسارت را پرداخت کند.

سرهنگ آذین در پایان گفت:پس از بازجویی های به عمل آمده از فروشنده دزد،  این پرونده برای رسیدگی زیادتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.