به گزارش پارس نیوز، 

یک مخترع و دانشجوی باهوش طراح دزدی های سریالی بود به دام افتاد.

میلاد جوان ۲۱ ساله ای است که به  دستبرد اینترنتی از حساب بانکی متصدیان چند کافی نت  دست زده است.

این پسر وقتی در برابر قاضی ایستاد گفت: همیشه شاگرد اول بودم اما هیچ گاه دل به کار نمی دادم و به پدرم تکیه داشتم خیلی زود با رتبه تک رقمی در کنکور سراسری پذیرفته شدم و این گونه بود که در رشته روان شناسی ادامه تحصیل دادم حتی در همین روزها دستگاه هایی برای واکنش های عصبی اختراع کردم که نمونه مشابه آن فقط در یک کشور وجود داشت.

وی افزود: پدرم یک کارگر بود و پول زیادی نداشت و دستانم همیشه خالی بود وسوسه سرقت به جانم افتاد  به این منظور کیفی خریدم و گوشه ای از آن را طوری سوراخ کردم که دوربین گوشی همراه در آن روزنه، قرار گیرد سپس با این ترفند به متصدیان کافی نت ها مراجعه و عنوان می کردم قصد خرید جزوات دانشگاهی را از طریق اینترنت دارم، اما کارت من رمز دوم ندارد و به این ترتیب با دادن  ۵۰ هزار تومان به صورت نقدی به متصدی کافی نت از او می خواستم تا از حساب اینترنتی خودش مبلغ خرید را پرداخت کند. در همین حال و هنگامی که متصدی فروشگاه رمزهای بانکی اش را وارد سیستم می کرد من هم با گوشی داخل کیف از شماره های رمز او عکس می گرفتم و سپس با مراجعه به فروشگاه های لوازم رایانه و به صورت اینترنتی از حساب بانکی متصدیان کافی نت ها به خرید لوازم رایانه اقدام می کردم.

این دزد باهوش گفت:در آخرین خرید متصدی فروشگاه لوازم رایانه ای به من مظنون شد و اصرار داشت تا آدرس منزل را برای ارسال لوازم خریداری شده در اختیارش بگذارم. من که در برابر اصرارهای او دست و پایم را گم کرده بودم بالاخره آدرسی دروغین را به او دادم و سپس از برادرم خواستم تا به محل قرار در آدرس دروغین برود و لوازم را تحویل بگیرد اما متصدی فروشگاه ماجرا را به پلیس گزارش کرده بود و بدین ترتیب با دستگیری برادرم من هم دستگیر شدم.