به گزارش پارس به نقل از سینمای ما، زمانی که فیلمنامه این اثر را خواندم نمی توانستم آن را زمین بگذارم و می توان این فیلمنامه یکدست و جذاب نوشته است.

از بین بازیگران مرد سینمای ایران نام مهران مدیری، رضا عطاران و حمید فرخ نژاد به گوش می رسد که مسعود کیمیایی قرارست از آنها در جدیدترین پروژه اش استفاده کند.

پیش از این نام پولاد کیمیایی و لیلا حاتمی برای بازی در این فیلم منتشر شده بود، اما به دلیل حضور لیلا حاتمی در فرانسه حضور این بازیگر در این فیلم سینمایی در هاله ای از ابهام قرار دارد ضمن اینکه وی اگر در چند ماه آینده به ایران بیاید قرارست در یک پروژه دیگر حاضر شود.

پیش از این مهران مدیری قرار بود در فیلم" جرم" به جای حامد بهداد با کیمیایی همکاری کند که به دلیل تولید سریال" قهوه تلخ" حضور وی در این فیلم منتفی شد. خبرهای تاییدنشده از قطعی شدن حضور مدیری در یکی از نقش های این فیلم حکایت دارد؛ آیا مدیری در فیلم" کلید شکسته" فرصت همکاری با کیمیایی را پیدا خواهد کرد یا مثل" ضیافت" و" جرم" این اتفاق نمی افتد. یکی از دلایل قطعیت بیشتر حضور مدیری، توانایی و علاقه او به بازی بیلیارد است که در فیلم موضوع اصلی است.

" کلید شکسته" داستان دو جوان را روایت می کند که یک شب در یک باشگاه بیلیارد با زنی روبرو می شوند و در دو راهی تصمیم قرار می گیرند، داستان این فیلم از یک نیمه شب تا صبح روایت می شود. همانطور که داستان فیلم نشان می دهد نقش زن آن حضوری کلیدی در داستان دارد و باید منتظر ماند و دید این نقش به کدام یک از بازیگران زن سینمای ایران می رسد.

پیش از این مسعود کیمیایی دو فیلمنامه" خائن کشی" و" دست تنها" را برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه کرده بود که موقعیت ساخت این دو فیلم سینمایی فراهم نشد.