به گزارش پارس نیوز، 

این پسر ۲۰ ساله  درباره سرقت از خانه‌شان در شب گذشته از سوی سارقی مسلح، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱:۳۰ گذشته بود که به همراه خانواده به خانه برگشتیم. ابتدا مادرم وارد خانه شده و در اتاق خواب با این سارق روبرو شد. او از شدت ترس زبانش بند آمده و حتی قادر به جیغ زدن نبود که خواهرم به اتاق رفته و متوجه حضور سارق شد.

فرزند مالباخته ادامه داد: من و برادرم دوقلو هستیم و با صدای جیغ خواهرم وارد اتاق شدیم که متوجه این مرد شدیم. این سارق اسلحه‌ای را به سمت من گرفت، اما من نمی‌دانستم که اسلحه او واقعی است و فکر می‌کردم با اسباب‌بازی در حال تهدید کردن من است که به همین دلیل به سمت او رفته و به همراه برادرم با او درگیر شدیم.

این پسر خوش شانس ادامه داد: در همین حین سارق ماشه اسحله را کشید، اما تیری به سمت شلیک نشد که بلافاصله من اسلحه و دیلمی که در دست داشت را از او گرفتم، اما این فرد که یک گاز اشک‌آور در جورابش مخفی کرده بود افشانه را به سمت ما گرفت و موفق به فرار به سمت خیابان شد.

فرزند مالباخته با بیان اینکه منزل‌شان در یک کوچه بن‌بست در محدوده خیابان دولت قرار گرفته است، گفت: سارق به سمت انتهای کوچه دوید و ما هم به دنبالش بودیم. او ناگهان به سمت یک پراید که در حال وارد شدن به پارکینگ بود رفت و با گاز اشک‌آور سعی در سرقت خودرو داشت که در همین حین مردم و پلیس او را دستگیر کرده و به کلانتری منتقل کردند.

این جوان درباره اطلاع از واقعی بودن اسلحه، گفت: پس از دستگیری این فرد، ماموران به خانه ما آمدند تا اسناد و شواهد سرقت را جمع‌آوری کنند که در آنجا بود که ماموران به من گفتند این اسلحه واقعی و از نوع شاه‌کش است. آنجا من ترسیدم و در بدنم به دنبال جای گلوله بودم، اما خوشبختانه ماموران به من گفتند که اسلحه دچار نقص شده و عمل نکرده است.