به گزارش پارس نیوز، 

 14 ژوئیه جشن روز ملی فرانسه هر سال به پاس گرامیداشت یورش به باستیل و آغاز جنبشی که منجر به انقلاب کبیر فرانسه شد، برگزار می‌شود. قلعه باستیل، زندان مخوفی در پاریسو مظهر قدرت مطلق لوئی شانزدهم بود که در ۱۴ ژوئیه ۱۷۸۹ میلادی، به دست انقلابیون پاریسی فتح شد. این روز برای فرانسویان روز بزرگی است و به این مناسبت جشن باشکوهی را در داخل این کشور و سفارت خانه هایشان در جای جای جهان برپا می کنند

امسال نیز به روال سنوات گذشته خیابان نوفل لوشاتو شاهد این جشن داخل سفارت فرانسه بود و مهمانان زیادی در این شادی سهیم شدند. سفیر فرانسه در سخنرانی خود ضمن خوش آمد گویی به مهمانان آرزوی روابط سیاسی و اقتصادی مناسبی بین دو کشور نمود.

در این مراسم مسئولان و مدیران بخش خصوصی و دولتی دو کشور حضور داشتند.

جشن روز ملی فرانسه در سفارت این کشور در تهران برگزار شد

الارو و دیگر برندهای آرایشی و بهداشتی محبوب فرانسوی فعال در ایران برندهای فرانسوی که در این جشن حضور داشتند عبارت بودند از «لورال»، «الارو»، «دنت» و شیرینی فرانسوی و …
در حاشیه این جشن مدیران فرانسوی و ایرانی برند معتبر و محبوب آرایشی «الارو» برای ایجاد ارتباط نزدیک تر مدیران «الارو» با نمایندگان فروش و مصرف کنندگان محصولات این برند تصمیم گرفتند به یکی از شهرهای ایران سفر کنند.

شیراز به عنوان شهر مقصد انتخاب شد و مدیران «الارو» در ایران فرصت را مغتنم دیدند تا همزمان با حضور مدیران فرانسوی در شیراز نشست خبری با حضور برترین های حوزه محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست برگزار نمایند.

در ابتدای این جلسه به معرفی برند «الارو» پرداخته شد و شرحی از فعالیت های «الارو» در فرانسه و سراسر جهان تشریح گردید، سپس مهمانان سئوالاتی پرسیدند و مدیران این برند خانم ها «سوزان» و «ماریلوق» به سوالات مدعوین که از پزشکان و داروخانه داران و مشتریان این برند بودند پاسخ دادند.

جشن روز ملی فرانسه در سفارت این کشور در تهران برگزار شد

به مناسبت روز ملی فرانسه بین حاضران جلسه قرعه کشی شد و خانم دکتر صدرایی مدیر داروخانه پاستور برنده سفر به پاریس الارو شد.
این جلسه همزمان با بازی فینال جام جهانی بود و در انتهای جلسه فرانسوی ها با خوشحالی از قهرمانی تیمشان شیرازی های مهمان نواز را ترک کردند.

خانم ماریلوق مدیر فروش «الارو» در فرانسه ضمن ابراز خوشحالی از بازدید این شهر باستانی گفت: همواره آرزو داشتم که شیراز را ببینم و از نزدیک به حافظ که عاشقان زیادی در فرانسه دارد ادای احترام کنم.

جشن روز ملی فرانسه در سفارت این کشور در تهران برگزار شد

برند «الارو» در ایران توسط نماینده رسمی اش شرکت ویوناسان وارد می شود و با توجه به استقبال چشمگیر جامعه پزشکان، داروخانه ها و مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی گستره فعالیت اش را روز به روز بیشتر می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی رسمی الارو در ایران به آدرس اینترنتی ellaro.ir مراجعه کنید.

جشن روز ملی فرانسه در سفارت این کشور در تهران برگزار شد