به گزارش پارس نیوز، 

سی و یکم مرداد ماه سال ۹۵ وقوع درگیری خونین در پارک بیسیم به مأموران کلانتری اعلام شد .در در بررسی ها مشخص شد درگیری میان سه پسر موتور سوار با سرنشینان یک ۲۰۶ به خون کشیده شده شده و در این میان راننده ۲۰۶ به نام محمود کشته شده است. پلیس Police به بازجویی از شاهدان درگیری پرداخت و دریافت سرنشینان موتورسیکلت بلافاصله از محل گریخته اند .پلیس با اطلاعاتی که به دست آورد دو پسر موتور سوار به نام های محمد و کیوان را بازداشت کرد. آنها به درگیری خونین با سرنشینان ۲۰۶ اعتراف کردند اما دوست فراری شان به نام سپهر را به عنوان عامل قتل Murder معرفی کردند .

در تحقیقات بعدی مشخص شد سپهر قاچاقی از ایران گریخته و به کشور ترکیه رفته است. تلاش برای ردیابی وی آغاز شده بود که این متهم اردیبهشت ماه سال ۹۶ به ایران بازگشت و تسلیم پلیس شد .سپهر به به جنایت Crime مستانه اعتراف کرد و دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد .

 

در ابتدای این جلسه اولیای دم برای سپهر حکم قصاص خواستند. سپس متهم روبه روی قضات ایستاد و گفت: من و دوستانم در پارک مشروب خورده و مست بودیم . ما روی موتور نشسته بودیم و صحبت می‌کردیم که مقتول و دو دوستش سوار ۲۰۶ مقابل ما ایستادند. آنها هم که مست بودن بی دلیل به ما فحاشی کردند و درگیری شروع شد. مقتول قمه را از داخل ماشین به بیرون پرت کرد که لبه قمه به صورتم خورد و زخمی شدم.یکی از دوستان او هم با چاقو به دست کیوان زد. من همان موقع چاقویی را که در جیب داشتم بیرون آوردم و به سمت شیشه ماشین پرت کردم. چاقو به شیشه برخورد کرد و شیشه شکست. حتی نوک چاقو هم پریدو اما مطمئن هستم این چاقو به هیچ کسی برخورد نکرد .

وی ادامه داد: دقایقی از این درگیری نگذشته بود که سرنشینان ۲۰۶ دور شدند .اما چند دقیقه بعد برگشتند. آنها حتی با ماشین به دوستم محمد که قصد داشت مانع فرار Escape آنها شود زدند که پای محمد دچار شکستگی شد.ما ترسیدیم و فرار کردیم. من همان موقع با برادرم سهراب تماس گرفتم و از او خواستم تا محمد را به بیمارستان برساند. برادرم محمد را به بیمارستان رساند و پای او را گچ گرفت اما همان جا بود که فهمید محمود در آن درگیری زخمی شده و در بیمارستان بر اثر شدت خونریزی جان سپرده است.

وی درباره علت فرارش از ایران به قضات دادگاه گفت: من راهی غیر از فرار نداشتم به همین خاطر به همراه یکی از دوستانم قاچاقی از ایران به ترکیه رفتیم. پس از چند روز با یک جاعل آشنا شدیم که در عوض 40 میلیون تومان برایمان پاسپورت جعلی درست کرد. ما با پاسپورت جعلی به یونان رفتیم. اما پلیس یونان متوجه جعلی بودن پاسپورت شد و ما را به ترکیه بازگرداند. من در ترکیه در شرایط بدی زندانی Prisoner بودم که شبانه و با کمک یکی از نگهبانان که به او پول داده بودم توانستم فرار کنم و به ایران برگردم. من به محض ورود به ایران به اداره پلیس رفتم و حقیقت را گفتم.

وی ادامه داد :من قبلا سابقه چندین دعوا و درگیری داشتم. ولی در هیچ کدام از آنها کسی را زخمی نکرده بودم. باور کنید من در قتل محمود دستی ندارم و نمی‌دانم چاقوی چه کسی با سینه او برخورد کرده است .

سپس برادر سپهر به نام سهراب که از چند ماه قبل به اتهام قتل یکی از دوستانش در زندان Prison است در جایگاه ویژه ایستاد تا در برابر اتهام همدستی در فراری دادن برادرش وشرکت در نزاع منجر به قتل محاکمه شود.

وی گفت :بعد از اینکه برادرم به اتهام قتل گرفتار شد من در خانه یکی از دوستانم نشسته بودم و با هم مشروب میخوردیم.ما حالت طبیعی نداشتیم که دوستم به شوخی به رویم چاقو کشید و من چاقو را از دست او گرفتم و نمی‌دانم چطور شد که چاقو به شش او برخورد کرد و موجب مرگش شد. من الان چند ماهی است که به اتهام در زندان هستم اما اتهام شرکت در درگیری منجر به قتل در پرونده محمود را نمی‌پذیرم. من در آن دعوا حضور نداشتم و فقط به دوست برادرم کمک کردم تا او را به بیمارستان برسانم .

سپس سایر شرکت‌کنندگان در ننزاع نیز به دفاع پرداختند و ابراز پشیمانی کردند. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.