به گزارش پارس نیوز، 

مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: بر اثر سقوط یک دختر سه ساله از ارتفاع در محوطه پیرامونی بوستان ارم این شهر، این کودک جان خود را از دست داد.

علی احسان صالح روز شنبه  اظهار داشت: این دختر خردسال متعلق به خانواده ایذه ای از توابع خوزستان است که به علت سقوط از ارتفاع در بیمارستان بستری شد.

وی اضافه کرد: با توجه به شدت ضربه وارد شده به ناحیه سر، با وجود تلاش تیم پزشکی اما این دختر خردسال پس از چند روز جان خود را از دست داد.

شهردار منطقه یک همدان نیز در این ارتباط به ایرنا گفت: اهالی خوزستان در فصل تابستان به مدت یک تا 2 ماه در حوالی مناطق بکر و خوش آب و هوا از جمله حاشیه بوستان ارم ساکن می شوند.

امیر فتحیان نسب افزود: حضور و سکونت این افراد در پیرامون مناطق گردشگری چهره ای نامناسب از شهر همدان را به نمایش گذاشته که امید می رود تدبیری برای سامان دادن به این وضعیت اندیشیده شود.

وی درباره این حادثه گفت: طبق اظهار نظر خانواده هایی که شاهد این اتفاق بودند، دختر خردسال اقدام به حضور در یک دیوار مرتفع کرده و با دست از میله های آن آویزان شده بود.

شهردار منطقه یک همدان اضافه کرد: ناگهان دست این کودک از میله های فلزی جدا شده و کودک به پایین سقوط می کند.

فتحیان نسب با بیان اینکه این اتفاق مقابل چشم خانواده رخ می دهد ادامه داد: خانواده ها نه تنها در منزل بلکه در بیرون از خانه باید مراقب فرزندان باشند.

وی اضافه کرد: خانواده های ایذه ای در مجاورت خیابان پرستار که محلی پر رفت و آمد است ساکن شدند بنابراین در صورت بی توجهی به آمد و شد کودکان خود هر لحظه احتمال بروز سانحه برای فرزندانشان متصور است.

وی ادامه داد: هم اینک اعضای این خانواده از شهرداری شاکی شده اند در حالیکه برای این مکان به علت اختلاف سطح با فضای پارک، میله های آهنین نصب شده است.