به گزارش پارس به نقل از ایسنا، « خصوصی» به کارگردانی حسین فرح بخش از فیلم های سیاسی بود که نوروز ۹۱ روی پرده سینماها رفت و با واکنش های منفی بسیار شدیدی روبرو شد و از تریبون های مختلف نسبت به اکران « خصوصی» و همچنین « گشت ارشاد» در سینماها انتقاد شد.

این واکنش ها باعث شد تا ششم فروردین ماه سال قبل و در میانه تعطیلات نوروز، حوزه هنری طی بیانیه ای اکران این دو فیلم را در سینماهایش لغو کند و ادارات ارشاد استان ها نیز به اکران این فیلم خاتمه دادند و نهایتا با تشدید فشارها، سازمان سینمایی نیز مجبور شد تا پس از حدود یک ماه به اکران آن ها خاتمه دهد.

اما مدتی پس از پایین آمدن « خصوصی» از روی پرده، نسخه غیرقانونی و قاچاق آن در گوشه خیابان ها به فروش رسید!

اکنون پس از حدود ۱۵ ماه از این وقایع، نسخه ویدیویی فیلم سینمایی « زندگی خصوصی» چهارشنبه (هشتم خردادماه) به طور رسمی توسط موسسه « ریز موج» وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

« خصوصی» در ابتدا با نام « زندگی خصوصی» در سی امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، اما در اکران، کلمه « زندگی» از نام فیلم حذف شد؛ اما اکنون در نسخه ویدیویی عرضه شده، نام فیلم باز هم « زندگی خصوصی» درج شده است.

فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، لعیا زنگنه، آتیلا پسیانی، امیر آقایی، سعید نیک پور و کاظم هژیرآزاد بازیگران فیلم سینمایی « زندگی خصوصی» بودند. فرهاد اصلانی برای بازی در این فیلم و یک فیلم دیگر، توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از سی امین جشنواره فجر دریافت کند.

در خلاصه داستان « زندگی خصوصی» در پشت جلد نسخه توزیع شده آن آمده است: « " ابراهیم کیانی" از انقلابیون پرجوش و خروش سال های اول انقلاب در تظاهرات ضد فیلمفارسی و ضد بی حجابی حضور فعال داشته و بعدا به سمت های مهمی دست یافته است. حال پس از سی سال پایش به یک مجرای بزرگ مالی کشیده شده است. او در یک مهمانی با زن جوانی به نام" پریسا زندی" آشنا می شود و آشنایی آنها ادامه می یابد این آشنایی منجر به بروز اتفاق هایی می شود که چهره واقعی" ابراهیم" را نمایش می دهد»