به گزارش پارس نیوز، 

پس از قتل Murder وحید مرادی دوستان و هواخواهان او در فضای مجازی اقدام به تهدید قاتل The Murderer وحید مرادی و یک نفر دیگر به نام "ه.ک" کردند که تصور دارند این ه.ک دستور قتل وحید مرادی را از بیرون زندان صادر کرده است.

بررسی ها نشان داده است ه.ک شرور سابقی است که حالا چند سالی می شود دست از شرارت برداشته و بیشتر به سراغ کارهای خیر می رود، "ه. ک" دوست قدیمی وحید مرادی بود و به دلایل مختلفی با وحید مرادی قهر بود. وحید مرادی در مصاحبه ای که چندوقت پیش در زندان Prison با شبکه مستند انجام داده بود، متلک هایی را هم به او انداخت. به همین دلیل بسیاری از دوستان وحید مرادی اعتقاد دارند دستور قتل وحید مرادی از بیرون زندان توسط "ه.ک" صادر شده است. وحید مرادی و این شخص بنا به دلایل شخصی با هم اختلاف داشتند تا اینکه با قتل وحید مرادی انگشت اتهامات به سوی "ه.ک" گرفته شد.

دوستان وحید مرادی هرکدام در فضای مجازی به خانواده وی تسلیت گفتند و برخی از آنها قاتل وحید را به نوعی تهدید کردند. 

در فیلمی دیگر که در فضای مجازی منتشر شده است شرور با سابقه ای به تشریح لحظه قتل وحید مرادی پرداخت و به نقل از چند تن از دوستانش که در زندان رجایی شهر کرج شاهد درگیری بودند گفت: وحید در حیاط زندان در حال هواخوری بود که چند نفر حالا نمی دونم برای اسم در کردن یا از جایی خط گرفته بودند به وحید مرادی گیر دادند که درگیری همونجا شروع میشه و وحید با عصا با اونا میجنگه، اونا تیزی داشتند و وحیدم سریع رفت تیزی خودشو برداشت و با چند نفری از دوستاش به اونا درگیر شد. اشتباه وحید این بود که از دوستاش جدا شد و تا آخر راهرو یک رفت در همون لحظه بود که وحید مرادی تنها موند و اونا چند نفری وحید مرادی رو مفت بری کردند.