به گزارش پارس نیوز، 

وکیل مدافع «سعید. ص» زندانی متهم به قتل وحید مرادی می‌گوید اخبار منتشره درباره اینکه موکلش مرتکب این قتل شده، معتبر نیست.

محمدصالح نقره‌کار درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه «سعید. ص»، وحید مرادی را در زندان رجایی شهر به قتل رسانده است اظهار کرد: اخبار منتشره در خصوص ارتکاب جرم موکلم در زندان رجایی شهر مبنی بر قتل «وحید مرادی» تایید نشده و غیرقابل استناد است.

این وکیل دادگستری افزود: فیلم دوربین مداربسته زندان در حال بازبینی بوده و تحقیقات مقدماتی و تکمیلی در جریان است؛ بنابراین شایسته است تا تکمیل تحقیقات بدون پیش داوری، فرصت برای کشف حقیقت توسط مرجع تحقیق فراهم شود.

نقره‌کار گفت: حسب ماده ۹۱ قانون آیین دادرسی کیفری تحقیقات مقدماتی به صورت محرمانه است و تمام اشخاصی که در جریان این روند قرار دارند مکلف به حفظ اسرار هستند.

وحید مرادی؛ شرور معروف پایتخت ۱۱ تیر جاری هنگام هواخوری در زندان رجایی‌شهر کرج با سایر زندانیان درگیر و با ضربات چاقو به قتل رسید.

وحید مرادی ۲۶ اردیبشهت سال جاری در یک نزاع در خیابان ۲۱ ولنجک، بن‌بست اول با ضربات چاقو یکی از دوستان بیست و هشت ساله‌اش به‌نام حسین را به‌قتل رساند و از محل جنایت متواری شد که مأموران پلیس اداره آگاهی پایتخت وی را هنگام فرار از کشور و در ۵۰۰ متری مرز کشور ترکیه بازداشت کردند.