به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ پژمان قویمی، فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: یکی از شهروندان در تماسی با مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر از شناور بودن یک جسد بر روی آب می دهد که ماموران انتظامی در محل حضور یافته و پس از آن قاضی Judgeو تیم تشخیص هویت پلیس Police آگاهی در سد اکباتان حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: با تلاش تیم غواصی آتش نشانی این جسد از آب به بیرون کشیده شد و تحقیقات اولیه پلیسی بر روی وی صورت گرفت.

سرهنگ قویمی ادامه داد: پس از خارج کردن جسد مرد ناشناس که با پوشش کت و شلوار بر روی آب شناور بود، وی به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان نیز در این باره بیان کرد: معاینات پزشکی شامل آزمایش های آسیب شناسی، سم شناسی و نمونه های پاتولوژی بر روی این جسد انجام شده است.

دکتر علی احسان صالح افزود: طبق نتایج به دست آمده سه روز از مرگ این مرد گذشته است با این وجود ارائه نتیجه قطعی در این باره منوط به تکمیل نتایج و تحقیقات صورت گرفته است.

طبق آمار ارائه شده از سوی پزشکی قانونی 12 مرد و سه زن سال گذشته در این استان بر اثر غرق شدگی جان باختند که این آمار در سال 95، 16 تن بوده است.