به گزارش پارس ، محمد عباسی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه منابع بانک ها کفاف پرداخت وام به تمام ثبت نام کنندگان را ندارد، افزود: در جلسه هیأت دولت مصوب شد که مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد ریال به بانک ها اعطاء شود تا وام ها را از منابع خودشان پرداخت کنند و ما به التفاوت آن را دولت تأمین کند.

وی با اشاره به جلسه معاونان فرهنگی و امور جوانان استانها، افزود: معاونت فرهنگی امور جوانان یکی از ساختارهای مهم وزارت ورزش و جوانان است که بعد از ادغام سازمان ملی جوانان تشکیل شده است و تشریح وظایف آنها از امور مهمی است که باید به درستی به آن پرداخته شود. در این جلسه نیز به وظایف این معاونت در سطح استان پرداخته شد و بیشتر یک جلسه آموزشی و توجیهی برای معاونت استان ها بود.

وزیر ورزش و جوانان در خاتمه درباره تغییر نام لیگ فوتبال « امارات» به « خلیج عربی» گفت: اگر این کار صورت گرفته باشد، این یک حرکت غیراخلاقی است و محکوم می کنیم، چرا که خلیج همیشه فارس در طول تاریخ به عنوان یک درخشش منطقه ای غیرقابل انکار بوده است و کشور ایران نیز به هیچ وجه علاقه مند نیست تا همسایگان ما این چنین زمینه های تفرقه را فراهم کنند و امیدواریم این امر صورت نگرفته باشد.